رفتن به محتوای اصلی

در حمله نیروهای ایرانی دو شهروند بلوچ کشته و زخمی شدند

در حمله نیروهای ایرانی دو شهروند بلوچ کشته و زخمی شدند
تصویری از شهروندان کشته و زخمی شده بلوچ بدست نیروهای ترویستی ایران
به رگبار بستن خودروی شهروندان توسط نیروهای نظامی ایران به امری روزانه بدل شده است
posted onMarch 14, 2024
noدیدگاه

نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، خودروی حامل شهروندان بلوچ در محور زهکلوت-دلگان را به رگبار بستند که در پی آن یک شهروند بلوچ کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

بر پایه اخبار رسیده به آواتودی، روز پنج‌شنبه، ٢٤ اسفندماه ١٤٠٢ شمسی، نیروهای تروریستی جمهوری اسلامی ایران در محور زهکلوت _دلگان به سمت خودروی حامل شهروندان بلوچ شلیک می‌کنند که طی آن "مسافر بامری" کشته و "محمود گلزاری" بشدت زخمی می‌شود.

محمود گلزاری، ٢٣ ساله، اهل شهرستان دلگان می‌باشد که در این رویداد تروریستی بشدت زخمی گردیده و به بیمارستان منتقل شده است.

به گفته منابع محلی، شهروندان بلوچ با خودروی شخصی خود در مسیر زهکلوت-دلگان در حرکت بودند که خودروی آن‌ها توسط نیروهای تروریستی ایران به رگبار بسته می‌شود.

بعد از این حادثه شهروندان بلوچ نیز به تلافی این حمله تروریستی بسوی نیروهای ایران شلیک میكنند که طی آن یک نظامی کشته و یکی دیگر زخمی می‌شود.

انتشار این خبر همزمان است با عمومی شدن خبر به رگبار بستن خودروی خانواده کریمیان در کردستان ایران. در این اقدام تروریستی، نیروهای ایرانی بامداد روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ شمسی، در دو راهی شهر چمن سلطان از توابع بخش الیگودرز استان لرستان، بدون هشدار قبلی به سوی اتومبیل حامل خانواده کریمیان شلیک کرده که موجب کشته شدن نگار کریمیان می‌شوند. نگار تنها ٢١ سال سن داشت.

همچنین در هفته اخیر، نیروهای ایرانی در ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه، ٢٣ اسفندماه ١٤٠٢ شمسی، بدون هشدار قبلی و خودروی شخصی محمد توفیقی را به رگبار می‌بندند و موجب زخمی شدن او شدند. محمد توفیقی، ٢٠ ساله، اهل روستای چومان از توابع شهرستان بانه می‌باشد.