رفتن به محتوای اصلی

رمزگشایی فقر پرسنل ارتش در خوزستان و غارت زمین های ارتش!

رمزگشایی فقر پرسنل ارتش در خوزستان و غارت زمین های ارتش!
سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش
باند بزرگ، افشاگری آواتودی: زمین‌خواری و دزدی چند هزار میلیاردی در اهواز !
posted onMarch 24, 2021
noدیدگاه

سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش با همدستی سرتیپ دوم حسن عبدالملکی رئیس مهندسی و قراردادهای نیروی زمینی ارتش در خوزستان و سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس، زمین‌خواری و اختلاس چند هزار میلیاردی را در نهایت سکوت نهادهای قضایی ارتش و قوه قضاییه انجام داده‌اند.

 امیر ارتش نوذر نعمتی ۶۲۵ پلاک از زمینهای لشکر ۹۲ زرهی ارتش در اتوبان امام رضا منطقه مهرشهر اهواز را برای ساخت و ساز به شرکت فنی و مهندسی «اسکله ساز جنوب» با مدیریت کیانوش خزائیل با بهای هر قطعه ۲۷۰ میلیون تومان واگذار کرده‌اند.

دو سال پیش انتقال لشکر ۹۲ نیروی زرهی ارتش از مرکز اهواز به خارج شهر تحت عنوان واگذاری زمین ها به پرسنل ارتش انجام شد و برای رد گم کردن ابتدا چند قطعه زمین را هم واگذار کردند ولی سپس مابقی زمین‌ها را با بهای ۲ تا ۸ میلیارد تومان به معرض فروش گذاشتند.

 پیمانکار قرارداد با نیروی زمینی ارتش هر قطعه زمین را با بهای ۲۷۰ میلیون تومان دریافت کرده و آن را با قیمت ۲ تا ۸ میلیارد تومان به فروش می رساند ولی باند زمین خواری حاضر نشده‌اند این زمین‌ها را با قیمتی که به پیمانکار داده اند به پرسنل ارتش واگذار کنند زیرا در این صورت فرصت اختلاس از دست می‌رفت!

 تحقیقات آواتودی نشان میدهد که کیانوش خزائیل صاحب شرکت اسکله ساز جنوب پیش از انعقاد قرارداد با لشکر ۹۲ زرهی ارتش، موجودی در بانک نداشته و حتی دارای بیش از ۲۰۰ فقره چک برگشتی بوده ولی پس از شراکت در این زمین خواری امرای ارتش، به ثروت کلانی دست یافته است.

 سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس که برای رسیدگی به مشکلات مردم زمان ندارد در همه جلسات همراه کیانوش خزائیل و سرتیپ نوذر نعمتی و سرتیپ دوم حسن عبدالملکی حضور دارد و حامی اجاره‌ای این زمین خواری به ظاهر قانونی است. 

در این پروژه زمین خواری حفاظت و بازرسی ارتش هم با دریافت سهم خود سکوت کرده و اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پول زمین‌خواری لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در بین سرتیپ نوذر نعمتی، سرتیپ دوم حسن عبدالملکی و سید کریم حسینی نماینده و کیانوش خزائیل صاحب شرکت اسکله ساز جنوب تقسیم شده و پرسنل ارتش در خوزستان هم کماکان در فقر و شرایط سخت قرار دارند! 

سکوت در مقابل غارت سرمایه ملی یعنی زمین خواری ارتش که زمان شاه به ارتش داده شده، باعث شده که قرارداد جدید محوطه سازی شهید تیماسی برای منازل لشکر ۹۲ زرهی اهواز را که شامل ۲۰۰ پلاک دیگر منزل مسکونی می‌شود را به کیانوش خزائیل بدهند و طبق روال گذشته امیرآباد فاسد ارتش و نماینده اهواز سهم خود را دریافت کنند.