رفتن به محتوای اصلی

گزارش ویژه/ جنگ علیه تروریسم در غزه و جنوب لبنان ادامه دارد

جنگ علیه تروریسم در غزه و جنوب لبنان ادامه دارد
تصویر آرشیوی است
نیروی دفاعی اسرائیل با تلاشی مستمر و خستگی ناپذیر عملیاتهای متعدد خود برای پاکسازی خاورمیانه از تروریستهای وابسته به ایران را ادامه میدهد
posted onMay 4, 2024
noدیدگاه

در یورش مشترک نیروهای دفاعی و ضدتروریست اسرائیل به محل اختفای اعضای حماس در شهرک "دیرالغسون" در کرانه باختری، در ساعات آغازین روز شنبه، ١٥ اردیبهشت ماه ١٤٠٣ شمسی، پنج تروریست کشته و یک اسرائیلی زخمی شدند.

در بیانیەی مشترکی که ارتش و نیروی ویژه ضدتروریسم اسرائیل منتشر کردەاند آمده است: "در حمله ضربتی نیروهای ما به یک ساختمان که محل اختفای تروریستها بوده، پنج تروریست کشته شدند".

جنگ علیه تروریسم در غزه و جنوب لبنان ادامه دارد
نیروهایی اسرائیلی در پاسخ به موشکپراکنی های تروریستها چندین نقطه در جنوب لبنان را هدف قرار دادەاند

روز گذشته گروه تروریستی حزب الله لبنان چند موشک را بە سمت شمال اسرائیل پرتاب کرده بودند. در جواب این حملات، صبح شنبه، جنگندەهای اسرائیل در حملەای کوبنده به یک ساختمان متعلق به این سازمان تروریستی در طیر حرفا آنرا با خاک یکسان کردند.

همچنین توپخانه ارتش اسرائیل مناطقی را در جنوب لبنان که به گفته مقامات ارشد نظامی، موشکها از آنجا شلیک شده بودند، بطور ممتد توپباران کردند.

از سوی دیگر جتهای جنگنده اسرائیلی در پاسخ به موشکپراکنی فلسطینیها چندین نقطه در خان یونس در غزه را بمباران و با خاک یکسان کردند.

جنگ علیه تروریسم در غزه و جنوب لبنان ادامه دارد
تروریستهای وابسته به ایران سایتهای پرتاب موشک به سمت اسرائیل را در مناطق مسکونی قرار میدهند و از مردم عادی به عنوان سپر بهره میبرند

همچنین بنابر ادعای مقامات ارتش اسرائیل، جنگندەهای این کشور یک سایت موشکی آماده پرتاب به سمت شهرهای اسرائیل را در جنوب غزه شناسایی و منهدم کردەاند.

جمهوری اسلامی ایران طی قریب به پنج دهه اخیر بصورت مستمر بصورت مادی و معنوی در حال ایجاد و تغذیه گروەهای تروریستی در خاورمیانه و جهان بوده است.

سازمان تروریستی حزب الله لبنان یکی از این نمونەها میباشد که توسط سپاه پاسداران تاسیس، آموزش و تامین میشود.

همچنین ایران از طریق راەهای زمینی سوریه به لبنان تجهیزات جنگی از جمله قطعات ساخت پهپادها را بدست حزب الله لبنان و حماس میرساند و نقش اساسی در تداوم آشوب و جنگ و خونریزی در خاورمیانه را برعهده دارد.