رفتن به محتوای اصلی

نیروی انتظامی با شلیک مستقیم یک جوان بندرعباسی را به قتل رساند

نیروی انتظامی با شلیک مستقیم یک جوان بندرعباسی را به قتل رساندند
تصویری از امیر چتر سحر، جوان ٢٠ ساله بندرعباسی که بدست نیروهای نظامی ایران به قتل رسید
posted onApril 23, 2024
noدیدگاه

پلیس کلانتری ١٣ بندرعباس، با شلیک مستقیم به امیر چترسحر، از ساکنین روستای جمال احمد از توابع استان بندرعباس، این جوان ٢٠ ساله را در حین تعقیب و گریز، به قتل رساندند.

بنابر گزارشات رسیده به آواتودی، روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ شمسی، نیروی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کلانتری ١٣ بندرعباس، با تعقیب یک خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق مستقیما به سمت سرنشینان خودرو شلیک کرده و امیر چتر سحر، جوان ٢٠ ساله، اهل روستای جمال احمد را به قتل رساندند.

شلیک مستقیم به سمت شهروندان از سوی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، بویژه در استانهای کوردستان به امری عادی و روزانه بدل شده و هیچ دادگاهی هم این قاتلین را به محکمه نمی کشاند و دادگاهی نمی کند.

پیشتر، در ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ شمسی، نگار کریمیان، جوان کرد ۲۱ ساله اهل بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری، در پی شلیک مستقیم نیروهای نظامی ایران، بشدت مجروح و ساعاتی بعد در اثر شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باخت.

همچنین در ۲۹ دی ۱۴۰۲ نیز، در شهر بروجرد استان لورستان نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران با شلیک به سوی یک اتومبیل، c، دانشجوی کرد ۲۰ ساله و اهل کوهدشت، را بقتل رساندند.