Ana içeriğe atla

جلوگیری از سفر احمدی‌نژاد به ارومیه!

جلوگیری از سفر احمدی‌نژاد به ارومیه!
posted onMay 22, 2021
noyorum

با وجود حضور محمود احمدی‌نژاد در فرودگاه مهرآباد تهران برای سفر به ارومیه و سخنرانی در این شهرستان، نیروهای خامنه‌ای هم اکنون مانع از سفر وی به ارومیه شده‌اند.

به گزارش آواتودی، محمود احمدی‌نژاد قرار است ساعت ١٨ عصر امروز به وقت ایران در محل باغ رضوان شهرستان ارومیه حضور یافته و ضمن حضور در مراسم سالگرد غلامرضا حسنی امام جمعه اسبق ارومیه، برای هواداران خود نیز سخنرانی کند.

احمدی‌نژاد حدود ساعت ١۵ امروز به همراه محافظان و هواداران خود در فرودگاه مهرآباد حضور یافت، اما نیروهای امنیتی به وی اطلاع دادند که به دلیل نقص فنی امروز هیچ پروازی به ارومیه انجام نمی‌شود.
این در حالی است که تعدادی از هواداران احمدی‌نژاد در فرودگاه ارومیه منتظر او هستند.

فرزند حسنی امام جمعه سابق ارومیه نیز در فرودگاه ارومیه با نیروهای امنیتی درگیر شده و تهدید کرده است که اگر احمدی‌نژاد به ارومیه نیاید، وی کفن پوشیده و در شهر راهپیمایی اعتراضی برگزار خواهد کرد.

از سوی دیگر محمود احمدی‌نژاد نیز با نیروهای امنیتی مستقر در فرودگاه مهرآباد درگیر شده و تهدید کرده است که اگر به وی اجازه سفر ندهند، اعتراضات خود را در تهران شدت خواهد بخشید.

احمدی‌نژاد هم اکنون در فرودگاه مهرآباد تهران حضور دارد.
خبرنگار آواتودی از اطراف منزل محمود احمدی‌نژاد گزارش می‌دهد که نیروهای امنیتی به شدت محدوده منزل مسکونی احمدی‌نژاد در منطقه نارمک را تحت کنترل دارند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از نیروهای امنیتی صبح امروز به احمدی‌نژاد مراجعه کرده و به وی هشدار داده‌اند که در شرایط فعلی بهتر است از سفر با هواپیما و یا حضور در جمع مردم خودداری کند، زیرا احتمال ترور وی وجود دارد.
لازم به توضیح است، به احتمال فراوان صبح فردا نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای نمایش انتخابات جمهوری اسلامی اعلام خواهد شد.