Ana içeriğe atla

جمهوری اسلامی در فساد غرق شده!؟

با افشاگری آواتودی مجبور شدند دادستان نظامی تهران را برکنار کنند!
با افشاگری آواتودی مجبور شدند دادستان نظامی تهران را برکنار کنند!
posted onJuly 18, 2020
noyorum

پس از گزارش آواتودی مبنی بر اینکه «محمدعلی نجفی» شهردار اسبق تهران برای کاهش فشار نهادهای اطلاعاتی تهدید کرده که نقش «میترا استاد» همسر سابقش را به عنوان پرستوی اطلاعاتی فاش می‌کند، ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضایی ناچار به واکنش شد.

محمدعلی نجفی تهدید کرده بود رابطه جنسی میترا استاد همسر سابق خود را با «غلامعباس ترکی» داستان نظامی تهران را فاش میکند. گزارش آواتودی باعث بحران در سازمان قضایی نیروهای مسلح شده و پس از آنکه متوجه شدند این رسوایی به بیرون درز کرده، با توصیه ابراهیم رئیسی تصمیم گرفتند غلامعباس ترکی را برکنار کنند. بنا به گزارش رسیده دکتر مهرانفر به عنوان دادستان نظامی تهران معرفی می‌شود.

در این میان غلامعباس ترکی دادستان برکنار شده نظامی تهران تهدید کرده در صورت اسناد رابطه جنسی او با میترا استاد را فاش کنند، ام نیز اسناد رابطه میترا استاد با حجت الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح را فاش می‌کند. به همین دلیل به رغم دستور ابراهیم رئیسی مجبور شدند ترکی را در سمت دادیار دیوان عالی کشور قرار بدهند.

به گفته منابع آواتودی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران که همسرش میترا استاد را به قتل رساند، تهدید کرده که از رابطه جنسی میترا استاد با حجت الاسلام سید احمد زرگر معاون آیت الله جنتی و دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم خبر دارد!

اکنون احتمال حذف فیزیکی محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به دلیل آگاهی داشتن از کیس های ماموریتی میترا استاد همسر سابقش برای ایجاد رابطه جنسی با مسئولان ارشد و فیلمبرداری و عکسبرداری از آنها به عنوان مدرک ضعف، بسیار بالاست.

محمد علی نجفی شهردار سابق تهران و مشاور حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی در ۷ مرداد ۹۷ پس از قتل همسرش میترا استاد به ضربه گلوله، خود را به پلیس تسلیم کرد، ولی در ۲۳ مرداد توسط اولیای مقتول بخشیده و از زندان آزاد شد.