بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

اختصاصی آواتودی/ خبرنگار متواری همچنان از جمهوری اسلامی حقوق می گیرد!

اختصاصی آواتودی/ خبرنگار متواری همچنان از جمهوری اسلامی حقوق می گیرد!
posted onNovember 12, 2021
noبۆچوون

یکی از خبرنگاران صدا و سیما که به دروغ می‌گوید به لندن مهاجرت کرده است، همچنان از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرد.

به گزارش آواتودی، چندی پیش بسیاری از رسانه‌ها اخباری درباره اسماعیل فلاح خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مستقر در لندن منتشر کردند و از فرار او به لندن و بازنگشتنش به ایران خبر دادند. 

این در حالی است که در واقع وی پس از ۹ سال رانت‌خواری در لندن در سمت خبرنگار، در حال حاضر محل ماموریتش از طرف صدا و سیما تغییر پیدا کرده است.

نکته جالب توجه این است که تایید و تکذیب‌های اخبار مرتبط به مهاجرت و ترک کشور وی نیز به شکل هدفمند و از جانب خود این فرد برای رد گم کردن در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده بود. 

منابع آواتودی خبر دادند که  اسماعیل فلاح مشغول ارتزاق  از خزانه عمومی مردم ایران در مرکز اسلامی لندن بوده و مسئول بخش صوت و تصویر این مرکز شده است. 

آشنایی با فضای رسانه‌ای مخاطبان فارسی زبان و چگونگی جریان‌سازی و سواستفاده از جریان سازی‌های کاذب خبری برای بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران امری طبیعی است. اما متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که برخی از روزنامه‌نگاران با سواستفاده از این تخصص‌ حرفه‌ای، اقدام به فریب افکار عمومی برای رسیدن به منافع شخصی خود کرده و همین امر تشخیص خبر واقعی از اخبار دروغ را برای مخاطبان و بسیاری از تحلیلگران هر روز پیچیده‌تر و سخت‌تر کرده است.