Ana içeriğe atla

اختصاصی آواتودی/ سردار بدنام در دولت رئیسی چه می‌کند؟/ سردار مشفق کیست؟

اختصاصی آواتودی/ سردار بدنام در دولت رئیسی چه می‌کند؟/ سردار مشفق کیست؟
posted onNovember 25, 2021
noyorum

دولت حداقلی و انتصابی رئیسی که در همین مدت اندک، کشور را بیش از گذشته در اختیار غارتگران سپاه تروریستی پاسداران قرار داده است، هر روز بیشتر از گذشته به سرداران بدنام سپاه پست و مقام می‌دهد.

به گزارش آواتودی، عبدالله ضیغمی با نام مستعار سردار مشفق، در سال ۱۳۸۸ جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله سپاه تروریستی پاسداران  بود.

وی امروز یکی از گزینه‌های اصلی برای تصدی سمت دستیار اجتماعی رئیسی است.

در آبان‌ ماه ۱۳۸۸، یک فایل صوتی از عبدالله ضیغمی منتشر شد که وی سخنانی را در مشهد و در جمع تعدادی از روحانیون و بسیجیان این شهر ایراد کرده بود.

این مقام ارشد امنیتی در سخنان خود اتهاماتی را متوجه سیدحسن خمینی و برخی افراد دیگر همچون محسن رضایی، محمدباقرقالیباف، علی لاریجانی و کرده بود.

عبدالله ضیغمی (سردارمشفق) در قسمتی از سخنان خود نسبت به مساله اسفندیار رحیم مشایی نیز نکاتی را مطرح کرده بود.

این در آن زمان به صراحت اعلام کرده بود که این مطالب را نزد رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی مطرح و علی خامنه‌ای به او دستور داده که باید مردم را نسبت به آن‌ها آگاه نماید!

ضیغمی در آن سخنان سیدمصطفی تاج زاده را متخصص جنگ روانی و موسوی خوئینی‌ها را جاسوس بیگانگان معرفی کرده بود.

وی همچنین عنوان کرده بود که از دو سال پیش از کودتای سال ۱۳۸۸، اداره تروریستی اطلاعات سپاه، تلفن‌های اصلاح‌طلبان و بسیاری از مقامات را شنود می‌کرده و اقدامات اطلاعاتی را با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته علیه آن‌ها انجام داده است.

وی اکنون به عنوان مسئول قرارگاه رسانه‌ای سپاه به صورت هفتگی تور بازدید رسانه‌ها از وزارتخانه‌های دولت را برگزار می‌کند و در نقش تور لیدر، هر هفته جمعی رسانه‌ای ناکارامد را برای بازدید  به مکان‌های دولتی و شهرداری و ... می‌برد!

به نظر می‌رسد این انتصاب در راستای سرکوب هر چه بیشتر اعتراضات اجتماعی که دامنه آن هر روز بیشتر می‌شود، صورت خواهد گرفت تا از تجربه ضیغمی در سرکوب اعتراضات مردمی استفاده گردد.

آواتودی را دنبال کنید.