بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

افشای بزرگترین شبکه پرستو سازی و روسپی خانه اداره اطلاعات و استانداری کرمانشاه (سمن ها)

افشای بزرگترین شبکه پرستو سازی و روسپی خانه اداره اطلاعات و استانداری کرمانشاه (سمن ها)
posted onSeptember 9, 2020
noبۆچوون

آواتودی بزرگترین شبکه پرستوسازی و روسپی خانه‌ اداره اطلاعات کرمانشاه را در پوشش سازمان های مردم نهاد معروف به «سمن» افشا می‌کند. شبکه فاسد سمن ها با مشارکت حوزه امور اجتماعی و بانوان استانداری کرمانشاه ساماندهی و آماده ارائه خدمات امنیتی و جنسی می‌شوند.

خانوم تن فروشی با نام «حجتی»مسئول اجرایی پرستو سازی و انتخاب روسپی ها در اداره اطلاعات کرمانشاه  است. حجتی عضو رسمی و مخوف و مسئول سازمان های مردم نهاد در اطلاعات کرمانشاه است که بدلیل روابط جنسی با مدیران بالادستی، آن‌ها را کنترل و برای نیاتش بە خدمت می‌گیرد.

نفوذ حجتی بگونه ای است که در موارد متعدد بدون هماهنگی با مدیرکل اطلاعات استان برنامه‌های خود را پیش می‌برد. او در یکی از جلسات امنیتی و قبل از نشست با NGO های کرمانشاه می‌گوید: «سمن ها گنجینه عظیم پرستوهای امنیتی نظام علیه مخالفان در سراسر دنیا هستند

اواسط مردادماه جاری فریبرز نجفی مهر مدیرکل اجتماعی، نشستی با عنوان جعلی هم اندیشی سازمان های مردم نهاد با مدیرکل و معاونین اطلاعات استان برگزار کرد تا پروژه حجتی ادامه یابد.

بخشی از  فسادهای نجفی مهر در همکاری با اطلاعات به زمان شهرداری وی در قصرشیرین بر می‌گردد که در همدستی با «مدنی» رئیس وقت اطلاعات قصرشیرین از طریق پارکینگ های شهرداری میلیون‌ها تومان جابجا کردند. وی همچنین در زمان شهرداری هرسین مدتی بازداشت اما با وساطت اطلاعات استان آزاد شد. جزئیات تکمیلی فساد این عنصر اطلاعاتی بزودی منتشر می‌شود.

ضلع دیگر شبکه پرستوسازی و روسپی خانه اطلاعات کرمانشاه، زهره رستمی مدیرکل امور بانوان استانداری است. وی در زمان دمیاد استاندار اسبق جذب شد و با حجتی پس از پایان وقت اداری جلسات مستقیم برای هدایت و کنترل سمن ها و شناسایی پرستوها برگزار می‌کند. رستمی در زمان بخشداری و مدیرکل امور مالی استانداری کرمانشاه بسیاری از مدیران را به فساد آلوده کرد و از آن‌ها طعمه هایی برای حمایت و پشتیابانی از خود فراهم ساخت

 قابل ذکر است که سمن ها بر اساس قانون زیرمجموعه حوزه اجتماعی است اما بدلیل اهمیت اصلی زنان پرستو برای اهداف اداره اطلاعات، حوزه بانوان نقش ویژه ای را عهده دار شده و عملاً در خدمت حجتی است. ضعف ها و فساد لجام گسیخته مالی گزینه مطلوب حجتی برای اهداف وی می‌باشد که از طریق آن‌ها خدمات بیشتری از رستمی دریافت می‌کند. توزیع ۳۰۰۰ پک فاسد بهداشتی که پیشتر در آواتودی افشاگری شد از طریق زهرا رستمی آماده سازی و توزیع شد.

تغذیه مالی شبکه را  نجفی مهر و زهره رستمی در استانداری و حمایت اداره اطلاعات بر عهده دارند که ضمن معرفی و پرداخت تسهیلات از طریق شبکه بانکی آن‌ها را بدلیل خدمات اطلاعاتی شان پشتیبانی می‌کنند.

رویه پرداختی دیگر از طرق توزیع پک های حمایتی برای زلزله زدگان سرپلذهاب و موکب های زیارتی به کربلای عراق است. برای نمونه از طریق تنخواه پول‌های بی حساب و کتابی برای برپایی موکب به سمن های افشا شده پرداخت گردیده تا حمایت شوند.

از روش های تأمین مالی دیگر صدور پروانه چندین سمن بنام یکنفر است که از طریق تسهیلات بلاعوض و یا کم بهره به حمایت از آن‌ها می پردازند. بگونه ای که مدیر یک سمن همزمان دارای چندین پروانه مددکاری و آسیب های اجتماعی، حمایتی، روانشناسی، امور اجتماعی و مذهبی و یا جوانان است. بیشترین تمرکز پروژه در حوزه آسیب های اجتماعی و حمایتی است زیرا بالاترین تعداد گزینه های پرستو و زنان آسیب‌پذیر که براحتی بخدمت گرفته می‌شوند در این حوزه هاست.

اما کدام سمن ها در خدمت اهداف پرستوسازی و روسپی خانه اداره اطلاعات کرمانشاه قرار دارند؟ در افشاگری بعدی اسامی و اطلاعات کامل سازمان های ضد مردم نهاد را منتشر می‌کنیم.