Skip to main content

جلسه ویژه وزیر اطلاعات با مسئولان رسانه‌ها 

اختصاصی آواتودی/ جلسه ویژه وزیر اطلاعات با مسئولان رسانه‌ها 
posted onJanuary 3, 2022
nocomment

وزیر اطلاعات دولت ابراهیم رییسی جلسه مهمی را با مسئولان رسانه‌های مختلف برگزار کرده و به آنها هشدار داده است که باید منتظر شورش‌های خیابانی (قیام مردمی) باشیم.

به گزارش آواتودی، با قطعی شدن حذف ارز ترجیحی و یکسان‌سازی نرخ ارز و پیش‌بینی‌های دستگاه‌های امنیتی در خصوص احتمال زیاد شروع موج جدید اعتراضات مردمی در آینده نزدیک، هفته گذشته مسئولان وزارت اطلاعات و اسماعیل خطیب وزیر این وزارتخانه تروریستی، جلسه‌ای با مدیران مسئول رسانه‌ها برگزار کرده‌اند. 

در این جلسه خطیب با تاکید بر ضرورت همکاری رسانه‌ها با دستگاه‌های امنیتی، گفته است که برای کنترل جو روانی جامعه، باید تمام رسانه‌ها به کمک نظام بیایند!

وی در این جلسه درباره افزایش سن بازنشستگی که در بودجه سال ۱۴۰۱ قرار است ۲ سال افزایش یابد نیز مسائلی را مطرح و به رسانه‌ها اعلام کرده است که با تایید نهایی این بند از لایحه بودجه، باید منتظر اعتراضات خیابانی باشیم.

سیداسماعیل خطیب تاکید داشته که در صورت تصویب این طرح در بودجه ۱۴۰۱، امکان شورش‌های (اعتراضات) خیابانی در سال آینده وجود خواهد داشت، مگر آنکه از سوی رسانه‌ها و دولتی‌ها به‌طور شفاف این موضوع بیان شود تا برای مردم مشخص شود که چرا دولت دنبال افزایش سن بازنشستگی به میزان دو سال است.

در این میان، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی از مدیران پایگاه‌های خبری که پیش از این در این وزارتخانه مشغول به کار بوده، اما به واسطه تخلفات مالی اخراج شده‌اند، بعد از این جلسه درباره توجیه سیاست‌های اقتصادی دولت و نظام، خوش رقصی‌هایی برای وزارت اطلاعات انجام داده‌اند که آواتودی قصد دارد برای روشن شدن اذهان عمومی به زودی اسامی این رسانه‌های قلابی و دروغ‌پرداز وابسته را منتشر کند.