Ana içeriğe atla

خیانت تاکی، زمان پیوستن به مردم است!

خیانت تاکی، زمان پیوستن به مردم است!
سپاه پاسداران اخاذی، اذیت و آزار و فشار بر مردم شهرستان مهاباد را افزایش داده است
posted onJune 25, 2020
noyorum

عوامل اجرای طرح‌های سپاه پاسداران افرادی از خانواده عشایر منگور هستند. گرچه بسیاری از عشایر منگور از بهترین مبارزان کردستان بوده و هستند، ولی برخی از خان های این عشایر از اول انقلاب ۵۷ وارد سپاه پاسداران شدند. از این پس هر بار یکی از این مهره های سپاه پاسداران را از آواتودی پخش می‌کنیم تا مردم بدانند و فردای سقوط جمهوری اسلامی این افراد محاکمه و طبق قانون مجازات شوند.

بسیاری از جاشهای سپاهی این عشایر که در گذشته فعال بودند اکنون غیرفعال شده و با شناخت کامل جمهوری اسلامی می‌کوشند خود را به مردم مهاباد نزدیک کنند که این عمل مثبت است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

ولی سپاه پاسداران هنوز از برخی از جوانان ناآگاه منگور برای اهداف خود و ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کند. یکی از افرادی که شبکه‌ای از مزدوران سپاهی را مخفیانه مدیریت می‌کند، فرهاد علیپور نام دارد. علیپور که با سهمیه سپاه و خانواده شهید جمهوری اسلامی داروسازی را به پایان رسانده، به طور مخفیانه پشت اذیت و آزار مردم، اخاذی و فشار بر افرادی که بدهکارند و به ویژه فشار بر خانواده مبارزان کُرد قرار دارد.

فرهاد علیپور خرداد ماه سال گذشته با تحریک جوانی به نام سوران شیخانی و دادن سلاح کمری به او، یک مبارزه کرد را تحت عنوان قتل ناموسی، حذف کرد.

به گزارش منابع آواتودی، تیم فرهاد علیپور ساعت ١٢:٢٠ شب چهارشنبە ٤ تیر ٩٩ منزل یکی از مبارزان کُرد را در مرکز مهاباد و نزدیک مسجد قبله هدف حمله مسلحانه قرار دادند. خانواده این مبارز از بیم رفتار وحشیانه این گروه حاضر نشدند به آواتودی هیچ توضیحی بدهند.

علیپور در حالی که سعی می کند در بین مردم مهاباد چهره خوشرو و متفاوتی از خود نشان دهد، گروهی از جوانان سپاهی منگور را برای اخاذی، زورگویی، ایجاد رعب و وحشت مردم مهاباد به کار می‌گیرد.

آواتودی: مردم شرافتمند مهاباد داروخانه جاش سپاهی فرهاد علیپور در خیابان جمهوری اسلامی، بالاتر از قنادی خمایزی کوچه شاطری را بایکوت و تحریم کنید و تحت هیچ عنوان از آن خرید نکنید و اجازه ندهید پول شما به جیب خائنان برود. جوانان مهاباد آتش به اختیار در مجازات این فرد عمل کنید. برخی از سران منگور هم که هنوز با سپاه هستند باید بدانند که برای بازگشت به آغوش مردم تا دیر نشده اقدام کنند و بیشتر از این بازیچه سپاه پاسداران نشوند. دنیا کوچک است و ورق برمیگردد.