Skip to main content

ادامه  تاخت و تاز داماد عزل شده زاکانی در شهرداری تهران 

ادامه  تاخت و تاز داماد عزل شده زاکانی در شهرداری تهران 
posted onApril 26, 2022
nocomment

داماد علیرضا زاکانی با وجود آنکه با فشار رسانه‌ها از سمت خود در شهرداری تهران عزل شده، این روزها همچنان مشغول کارچاق کنی و مهره‌چینی در شهرداری و زیرمجموعه‌های این نهاد است.

به گزارش آواتودی، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اینکه حسین حیدری داماد خود را از سمت مشاور در شهرداری عزل کرده است، هر روز وی را در اتاقش پذیرفته و ماموریت کارچاق کنی و مهره‌چینی در شهرداری، آن هم به صورت غیر رسمی به عهده او نهاده است.

حسین حیدری در ابتدا با زد و بند با داماد فاسد محسن رضایی در بانک شهر، مهره دست نشانده خود حسام حبیب‌الله را در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر منصوب کرد.

پس از آن حیدری یکی دیگر از دوستان خود را به نام «مهرداد باقری پیدنی» را  با ضعیف‌ترین رزومه کاری و با فشار و لابی زیاد به ریاست سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران گمارد.

وی در حال حاضر نیز در حال مهره‌چینی در مجموعه‌های فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است تا به چپاول خود سرعت دهد و هرچه سریعتر بتواند اندوخته مناسبی از کیسه مردم شهر تهران برای خود محیا کند.

جالب آنکه علیرضا زاکانی همواره خود را در صف اول مبارزان علیه فساد و پارتی بازی و باند بازی مافیای اقتصادی نشان می‌دهد. 

با این حال با قرار گرفتن در شهرداری تهران، خود نیز همچون مفسدان و مافیای اقتصادی شروع به ورود و اعزام مدیران اتوبوسی کرد تا از این طریق مسیر چپاول اموال مردم را هموار کرده باشد.

به نظر می‌رسد به زودی شاهد افشای فسادهای کلان اقتصادی در شهرداری تهران به ریاست علیرضا زاکانی، این مهره ارزشی انقلابی نیز خواهیم بود.