Skip to main content

شکار تروریست‌های وابسته به جمهوری اسلامی ادامه دارد

شکار تروریست‌های وابسته به جمهوری اسلامی ادامه دارد
ارتش اسرائیل
انهدام یک طونل به درازای غزه، تونله که شمال را به جنوب غزه وصل می‌کرد
posted onFebruary 21, 2024
nocomment

نیروی دفاعی اسرائیل اعلام کرد، در حملات به خان یونس و مناطق دیگر غزه، ده‌ها تروریست حماس کشته و ده‌ها مکان مرتبط با آن‌ها ویران شده است.

روز چهارشنبه، دوم اسفندماه، ارتش اسرائیل، در حساب خود در ایکس نوشت: "در حمله به خان یونس ده‌ها تروریست کشته و زیرساخت‌های تروریستی از جمله انبارهای سلاح در منطقه زیتون کاملا منهدم شدند".

به گفته منابع اسرائیلی بخش اعظم این حملات توسط جنگنده‌های این کشور انجام شده که سخنگوی ارتش آنرا کوبنده و موثر خواند.

در همین رابطه سخنگوی ارتش اسرائیل افزود: "امروز تروریست‌ها بخوبی می‌دانند که هیچ مخفیگاه امنی وجود ندارد و سرنوشتی جز مرگ انتظار آن‌ها را نمی‌کشد".

براساس جدیدترین گزارشات منتشر شده در باب نتایج جنگ، تیپ ٦٤٦ ذخیره ارتش توانسته است یک تونل استراتژیک متعلق به تروریست‌های حماس را منهدم کنند. این تونل استراتژیک شمال غزه را به جنوب متصل می‌کرد.

با اینکه پیشروی‌های ارتش در خان یونس سریع است اما تاکنون نیروهای اسرائیلی نتوانسته‌اند هیچ یک از گروگان‌های را پیدا کند. این در حالیست که اطلاعات جمع آوری شده نشان می‌دادند گروگان‌های اسرائیلی در خان یونس نگهداری می‌شوند.

حال مقامات اطلاعاتی ارتش اسرائیل به این نتیجه رسیده‌اند، تروریست‌ها با نزدیک شدن واحدهای اسرئیلی به خان یونس، تصمیم گرفته‌اند گروگان‌ها را مکان دیگری در رفح منتقل کنند.